1234___ Ece hayırlısı olsun inşallah 🌹 kreş fikri süper umarım bi gün kreşi mi açtım diye müjdesini verirsiniz 🥰
Balarisi_melisEla 1234___ Masallahhh yavrulara,senin büyük benim oğlumla yaş mı acaba benimki 4 e gidiyor 2012 doğumlu, simdi resmi geldi takdir almış ne güzel bi duygu ya🥰🥰
Balarisi_melisEla 1234___ o zmn o 5 e gidiyor himmm 4. Sınıf çok zor ya😂bebeyle kafam almıyor soruları resmen eror veriyorum 1 saat sonra sor oğlum diyorum😂😂