Deletedmom116 Teşekkür ederim,size de çok geçmiş olsun.
Hayır ilaç kullanmadık,aylık takibe alındı çocuk nefrolojisi bölümünde.Çok şükür git gide küçüldü ve bitti.Bu yüzden müdaheleye gerek duyulmadı.Bize profesörün söylediği,bebeklerin çoğunda görüldüğü ve kendiliğinden kaybolduğuydu.Ama eğer kaybolmazsa o zaman müdahele ediyorlarmış.Bizim geçen ay tamamen temiz çıktı ultrasonumuz.Ama 2 ayda bir yine de bakılacak.Vücut yeniden yapabilirmiş çünkü.