Her bebekte farklı bebeğe göre bez bulursun. Eşim Prima alıyor çocuğa çok memnunum primadan ama ben bim bezini ve a101 bezini denedim . Bim bezinden memnun kalmadım ama kalan çok kişi var. A101 bezi fena değil kullanılabilir benimkini pişik yapmadi. Ama emici gücü Prima kadar değil haberiniz olsun en azından bizde hafiften sızdırma yaptı