Herkese selam. 56 günlük bebegim var. Dogdugu günden beri emme problemi yasiyoruz. İlk başlarda tutamadı tuttu süt gelmedi süt geldi memeyi istemedi, memeyi istedi bu sefer ne kadar gaz sancısı karın gurultusu gegirmesi varsa o zaman gelmeye başladı sürekli ağzından memeyi bırakıp ya ağlıyor ya ıkınıyor sürekli otur kalk meme ac meme kapat bıktım artık. Emzirmek savaş benim için. Şeytan diyor bırak memeyi sağ sağ biberonla ver olmadı mama ver. Bana bi akıl fikir verin çıldıracağım artık.:(