Hebelehubelee Benim zaten cok fazla sütüm olmadigi icin sagip atmak koymadi 60ml falan cikmisti zaten soylemeseler de bikac saat emzirmeyi dusunmuyordum bikac yerden 4saat emzirmedim diyenler vardi ne olur ne olmaz soyledikleri gibi yaptim asi olup da emzirenler de olmus