MySunshine21 Merhaba kızlar. 7 ay 15 gün önce sezaryen doğum yaptım. Hala karnıma bastırdığımda acıyor. Aynı zamanda doğum yaptığımız arkadaşlarımın hiçbirinde böyle bir şey yokmuş. Ben gibi olan var mı
1balkizannesi MySunshine21 17 ay oldu hiç hissetmiyorum.🤓 Hatta ikinci doğumda orası ilkinde hissizleşti için daha kolay iyileşiyor Muş 💚
Mikiii Olmaz mıı ben varım ..6 ay oldu ağrı sızı acı hala var dikiş yerimde karnımda ağrı bitmek bilmiyorr
MySunshine21 Mikiii kafayı yiyecektim artık bende problem var sanıyordum. Kime sorsam bende bişey yok diyor 🤨
Yica 1balkizannesi yaa gerçekten mi. Ben 2. Çocuğu düşünüyordum ama çok korkuyordum iyileşme zor olur diye. Çok sevindim buna
Mikiii MySunshine21 nasıl yok hiç anlamıyorum ben mi sorunluyum diye çok düşündüm bende ama bir ablam var 6 sene oldu hala acı sızı hissederim eğilirken vs diyor 🤷🏼♀️
Hasretcanik MySunshine21 bende 5 ay oldu canım usuttuğum agrir mutfak tezgaha dayandığım zaman çok acir