Momyofkerem Kizlar nolur akıl verin kafam karıştı düzene giremedim. Bebegim memeyi istemeyerek emiyor bi çekiyor bi bırakıyor kaldırsam emzirmesem ağlıyor. Neyse dün çok abartti artık açlık grevi yaptı resmen. Sütümü sağdım, cuk cuk içti ama sütümde 60 cc geliyor sağmakla. Aslinda sıkınca azda olsa süt gelmeye devam ediyor ama sağmayla biberona gelmiyor. 60 cc yi öyle cuk cuk içince benimde içim rahat etmedi. Doktor golden goat 1 mama önerdi hazırladım verdim icmedi. Sonra belki doymustur diye düşündüm. 2 saat sonra verdim ilk bi garipsedi sonra 80 cc içti uyudu. Sonra ben gece boyu her uyandiginda emzirdim. Demin mesela ayıldı gene memeye ağlıyor. Gece farkinda olmadan emdi. Şimdi anne sütünü kesmek istemiyorum. Bu arada bebegim alerjik ama neye var cozemedik ben hicbir sey tuketmiyorum. Ve asiri aşırı gazlı. Annem diyorki senin sütün çocuğu mahvediyor, mama ver rahatlasın. Ama sütüm varkende devam etmek istiyorum. Ama sajirim 60 cc pek doyurucu değil. Bide sürekli ağlama modunda açmış galiba cocugum. Mama+meme devam edeyim diyorum ya da sagarak ama nasil ayarlicam hic bilemedim ya. Sizler nasil yapyorsunuz. Bebegim 3.5 aylık
MMommyy Momyofkerem bende ayni durumdayim banada kes emzirmeyi yazik cocuga diyolar zaten stresten azaldi sutum baya 60 cmm yeterli bence ama bana doktor demistiki emince karni agridigi icin artik aglayarsk emiyor mamayla takviyr yapiyorum ben de cok kısa duruyo cunku memede
Gunesimkaan Momyofkerem merhaba benim bebeğimde 2,5 aylık bende böyle bazen gün içinde emmeye yeltenmiyor yani çırpınıyo sanli memede aslında emince çok iyi emen bi bebek gerçekten ama anlamadığım şey gün içinde yada bazen akşam saati bir öğünde illa yapıyo böyle birşey bende o esnada mama veriyorum bir kereye mahsus çünkü asla durmuyor süt ısıtmaya bile günde 6-7 bez değiştiriyoruz net geceleride dediğin gibi emiyor sürekli gün içindede aynı sütümü sagdığım zaman 200 geliyor doluyken bazen 150 ama bebeğimin bu davranışını çözemedim bende bir türlü 🤷🏻♀️
Momyofkerem MMommyy benimki mamayida pel sevmedi. Zorla açken emdi. Senin bebis ne kadarlik. Bide sütün su gibi diyor bana annem. Var ama boşa gibi..
Mercimekkannesii MMommyy ahh aynı durumu yaşıyorum karınları ağrıdıkları için mi emmiyorlarmış. Peki sizin bebeğiniz alerji mamasını rahat içiyor mu
Znurr Momyofkerem o zaman doymuyor. İsterseniz sağıp verin çünkü bu gazlı günler bitip geçecek, bazı şeyler azda olsa düzene oturacak sütünüz giderse üzülmeyin. Sağıp çıkanı yedirin hala aranıyorsa birazda mama hazırlayabilirsiniz
MMommyy Momyofkerem yagi vardir mutlaka bu annelerde destekmi kostekmi belli degil ama cisli bez sayiniz cok az cocuk doymuyordur buyuk ihtimal emzirdikten sonra mama teklifinde bulunun benim bebegim 4.5 aylik
twofruits Momyofkerem memedeki ilk akan süt su ihtiyacını karşıladığı için su gibi olması normal devamında gelen beyaz olur o yüzden doktorlar bi memeyi tamamen emip bitirmesi önemli diyorlar yoksa 10 dk biri 10 dk biri olursa sadece ön sütü içmiş oluyorlar anneniz destek olması gerekirken neden moralinizi bozuyor geceleri uyku arasında emzirin gündüz sağıp verebilirsiniz 3 aylık bebeklere 2 saatte bir 60cc 3 saatte bir 90 cc yeterli oluyor diye biliyorum doktor kontrolünde sorarsanız daha doğru bilgi alırsınız her bebek aynı değildir belki 60 cc yetmeyecek 70 80 le doyacak onu da sizin kontrolünüz belirler zaten
Momyofkerem Znurr o gazların hiç biteceğine inancım yok. Mama daha çok gaz yapar mi? Veya kabız falan olmasindan korkuyorum. Anmem. Sütün yağsız doyurmuyor cocugu diyor ya onu nasil anlayabilirim
Znurr Momyofkerem evet bazı mamalar gaz ve kabız yapar ama bebeğinizin alerjisi varmış doktorunuzla görüşürseniz size alerji maması için rapor yazar
MMommyy Mercimekkannesii neocate var onu iciyor ama asiri kusuyor sanirim.midesini bulandiriyor cok yipratici bi surec benim bebegim 7 24 agliyor arrtik sinir sistemi bozuldu
MMommyy Mercimekkannesii bizim tek sut degil coklu besin alerjisi et tavuk yumurta sut urunleri tahin susam.domates bezelye pirinc hic bisey tuketmiyorum alerji yapiyor ve hala daha var alerjisi surekli agliyor tek bakiyorum dayancak gucum kalmadi zaten stresten sutum.cok.azaldi doymuyor mecbur kesicem anne sutu cok.onemli evet ama formul mama yiyen cocuklara biseymi oluyor bu dayatmayi anlamiyorum yani cocuk acı cekiyor doymuyor anne sutunu veremicek durumda olan annelere.psikolojik baski var malesef siz cocugunuz icin en iyi karari verirsnz
Asya_g Bence sutunuzu kesmeyin, siz inek sutu kullaniyorsaniz,belkide bebeye o allerji veriyordur sizin sutunuze gecerek. ben sut iciyodum, kendi sutume geciyordu bebeye allerji veriyordu, simdi icmiyorum allerjisi gecti bebegimin
Mercimekkannesii Momyofkerem Bende keçi sütlü mamayı sordum inek sütü alerjisi olan bebeklerde %80 çapraz reaksyon gösterir ve keçi sütünr de alerjisi olur sakın kullanma dedi doktorum o yüzden sadece alerji maması kullanıyoruz
MMommyy Momyofkerem ne sacma keci sutune olmadigini nerden biliyorki tam alerjik mama kullanmalisiniz
Momyofkerem Mercimekkannesii bakalım inşallah bir sıkıntı çıkmaz. Zaten bir kere verdim yani çok kararsızım ne yapmam gerektigini bilmiyorum
twofruits Gunesimkaan bi kaç gün sonra 3 ayı dolduracağız bizimde öyle günde bir defa illaki direniyor emmiyor sağıp vermek zorunda kalıyorum yoksa dediğiniz gibi çok güzel emen bir bebek anlamadım bende 2 haftadır böyleyiz