Sareee11 Ailecek covid olduk. Bebeğime doktorun verdiği ilaçları verip vermemekte kararsız kaldım. İyi şimdilik boşuna vereyim mi vermeyim mi ilaçların içinde akciğer rahatsızlığı için olan i, antibiyotik falan var bilemedim anneler yardım eder misiniz
Burcinisp Sareee11 kızımın doktoru sadece bol bol emzir ve d vitaminini sakın aksatma dedi. Hiçbirimiz ilaç kullanmadık
EngineerMommm Sareee11 kızım 6 aylıktı covid oldgunda sadece ateş ve öksürük olmuştu ateş oldgu gün calpol verdim başkada ilac kullanmadim
Sareee11 Burcinisp öksürük falan var bizde, mikrop kapmış dedi doktoru. Ben de ilaç kullanmak istemiyorum ama akşam doktorun yaptığı iğnenin etkisi geçerse yine kötü olursa diye de korkuyorum ikilemde kaldım
Burcinisp Sareee11 benim kızım halsizdi sadece bütün gün yatmıştı. Ve ateş oldu. Şimdi öksürük falan diyince bir şey diyemem ki. Ama öksürük olunca hava makinesi ile iyot solutuyorum ben. İçinize sinmediyse başka bir uzmana daha başvurun isterseniz.
Dilarabkr Bizde 1 hafta önce geçirdik. Ateş, öksürük, halsizlik, burun tıkanıklığı, ishal hepsini ailecek aynı anda yaşadık. 5 aylık bebeğim için sadece calpol kullandım. Ateş ve ağrısı olduğunu hissettiğim sürece ve bol bol emzirdim. Şükür dahaa iyiyiz.
Sareee11 EngineerMommm evet bizde de ateş öksürük var sesi değişti antibiyotik vermiş doktor ama tereddüt ettim toplamda 4 tane ilacı var hepsini bünyesi nasıl kaldırsın 😥
Dilek-09 Sareee11 Ben sadece ateş düşürücü verdim 2 günde atlatti bebeğim bol bol emzirdim korkmayın onlar daha çabuk atlatıyorlar
birkupalatte Sareee11 Benim bebeğim 20 günlükken oldu. Bebeklere ilaç verilmiyor dediler hatta ben emzirdiğim için bana da verilmedi.En fazla parol içtim ağrım oldukça. Bebek için ateş düşürücüm vardı evde. Onun dışında bol bol emzir dediler. Zaten burnu bile akmadı bebeğimin
birkupalatte Sareee11 Yani bebeğinizin ciddi bir belirtisi yoksa ben kendim olsam vermezdim ama tabi bir doktora daha danışın isterseniz onlar daha iyi bilir.
Sareee11 birkupalatte ya akşam çok ateşlendi ateş düşürücü, iğne yaptılar bide buhar verdiler şimdi iyi ondan kararsız kaldım
birkupalatte Sareee11 O zaman yorum yapmayayım. Doktorlar kadar bilgim yok çünkü. Özel bir hastanede profa götürebilirsiniz belki
Belis1907 Sareee11 bebegım suan kovıd sadece antıbıyotık ve prol kullanıyorum benege cocuklarda cok hızlı ılerlıyor o yuzden dıkkat etmekde ılacı kullanmakda fayda var bence benkm kızım vok agır gecırdı kovıdı halamsesı kısıt gerı gelmedı daha sesı uc gece agladı yemek yemedı susmadı