Uykuya hazırlıyorum rutin yapıyoruz uyucani anlıyor bu seferde ağlamaya yatmaya direniyo annemde Sn ağlatıyorsun diyo TM da ne yapim ona kalsa ayakta sallicak .. kucagimda sakinleştirmeye çalışıyorum sakinleşince uyuyo beşikte ama sakinleştirmek için öneriniz var mi ?