rua_da_senhora_das_verdades benm bebeğimde 1 hafta sonra 7 aylik olacak gece 10 defa uyanıyor mama almadan uyumuyor emzik veriyorum yatakta çeviriyorum belki ayni yönde uyumaktan yorulmuştur diye yok illa mama icin biberon ağzında olacak napiyorsam nafile doğduğundan beri gaz mizmizlik herseyi dibine kdr çektirdi bize tabiki en çok bana babamiz aksam yatar sabah kalkar ise gider asla dur bi gece de bir defa ben kalkayım uykun saat başı bölünmesin zaten sende erkenden kalkıp akşama kadar tek başına cocukla uğraşıyorsun demiyor ona da ayrı sinir oluyorum bi isten geldiğinde oyalar sallar falan oda bnm sesim çıkmasın diye sanirim çok doluyum cokkk normal mi yani ise gidiyor diye (oda masa başı iş yani ) 7 aydır gece mücadelesini ben veriyorum bende onun ise gitti saatlerde uyanıyorum hemde sersem gibi evden çıktığım yok bebegim bu aya gelene kdr hep annem ve ablamın desteğini aldim yoksa bu günleri göreceğimi bile sanmıyorum 😣😪