Cemre50 arkadaşların da dediği gibi birinci aydan sonra gece beslemesi o istedikçe yapılır. Ben bir de burada araya girip sürekli uyanan ve emen bebeğimi yanımda yatırdığımı ve emzirerek uyuttuğumu söylemek istiyorum, öbür türlü ikimiz de uykusuzduk çünkü 🤷🏼♀️Şimdi o emerek uyuyor, ben o emerken uyuyorum😅