Merhaba hanimlar hayırlı sabahlar. 1 aylık bebeğim var asiri fazla gazlı bir bebek. Geceleri gündüzleri pek uyumuyor. Bu gece şunu fark ettik bebeğim bizin yanımızda yatakta deliksiz uyuyor ve çok mutlu gözüküyor. Besige koyunca uykusundan kalkıp surekli ağlıyor yanımızda deliksiz halde uyuyor. Bu durumu yaşayan hanimlar varmi ????