hope-full Merhaba. Ben iki bebeğimde de 3 aylikken adet oldum. Bende ozellikle ikincide adet dönemlerinde bi tik azalma oluyor sutumde ama vitaminle çayla dengeliyorum. Bu da genelde 6. Aydan sonra falan başladı ikisinde de. İkincide bi tik daha şiddetli yaşadım sadece. Sebebi de iki bebek olunca dinlenme oranı da düştüğü için. Korkma yani sütun kesilmez. Hafif bi azalma olabilir o da normal hormonlarla alakalı. Zaten cok uzunca sürmüyor bi iki güne geciyor o da. Sut arttirici çaylar kullanabilirsin o dönemlerde.