Kuzeytoo 3 buçuk aylığız gece uykularımız yeni yeni düzelmişti ama şimdi tekrardan bozuldu. 9 da gece uykusuna geçiyor 2 saat sonra saat başı uyanıyor. Karnı tok gazı yok. Uyku gerilemesi mi bu ? Benim gibi olanlar bi fikir versin lütfen ne yapıyorsunuz?.☹️🤍
Msl- Kuzeytoo benim kız X11’den aşağı uyumuyor 🤦🏻♀️ Bu aralar emmeylede arası bozuk 5 dakika emip bırakıyor ağlıyor