AnnaKarenina_ Kızlaar merhaba 2 aylık bebeğim var bugün banyo yaptırdıktan sonra iki seferdir emzirme pozisyonundayken kusuyor ama öyle az buz değil fırlatarak ne içtiyse hepsini heryer batcak şekilde daha önce böyle olmamıştı
Kafam AnnaKarenina_ bizde de aynısı her beslenme de yaşıyorum ıkı ay bitti benim de reflü dedilerde yine başka bi doktora götürcem artık
Bebegimicin1 AnnaKarenina_ refluden olabilir canim benim bebgimde 3 bucuk aylik oyle fiskirtarak kusuyo ama sen bi doktora gotur kilo almasina gore doktor bisey der sana her bebek farkli uyku ve beslenme bozuklugu varmi bebisinde
Deniz1407 AnnaKarenina_ banyo esnasın da su yutmuş olabilir veya midesin de gaz olabilir benim oğlum da reflü var her beslenmesi sonrası benim üstümü batıracak şekil de kusuyor
AnnaKarenina_ Bebegimicin1 uyku var evet zor uyuyor ama uykuya daldığında 3-4 saati buluyor beslenme çok şükür iyi en az 2 saatte bir emiyor
Deniz1407 AnnaKarenina_ geçmiş olsun insallah bir daha olmaz reflü de değildir umarım çünkü gerçekten cok zor oluyor
AnnaKarenina_ Deniz1407 inşallah bilmiyorum normal kusmaları var zaten arada bi öğürüyor fln kontrolü vardı doktora soracağım