22 aylık oldu nerdeyse ne uyku uyuyor ne yemek yiyor ben bu ikisinden çektiklerim yüzünden hayattan soğudum artık sabrım tükendi, uyanıkkenki huysuzlukları apayrı. Uyumak istiyorum hergün 3-4 saatlik uykularla işe gidiyorum büyüdükçe herşey daha da kötüleşiyor ne yolu denediysem olmuyor tükendim bi benim mi çocuğum böyle etrafımda yiyen uyuyan çocuk görünce delircek gibi oluyorum niye ben ya neden ben. Uyumak istiyorum yaaa günlerce uyumak çok yoruldum ben yalnız değilsin deyin nolur ya sadece bunu duymaya ihtiyacım var