Kizlar ya kizimin 2 hafta sonra dogumgunu. Evde annemler; kayinvalidemler ablam ve gorumcemler ile 12 kisilik bi kutlama yapip yapmama konusunda kararsizim; vakalar cok artti ve kimsenin vebaline girmek istemiyorum. Ama bir yandan da uzuluyorum kizimin dogumgunleri booyle gecip gidiyor. Herkesler kutlamalar yapiyor sakinmiyor ben mi cok evhamliyim diyorum. Ablam kesinlikle yapma diyor annem icin korkuyor sinovac asili diye , kayinvalidem asiri istiyor. Ne diyorsunuz siz naparsiniz veya dogumgunu olanlar bu donemde napiyor merak ettim