İyi geceler hanımlar, sütüm oldum olası azdı zaten mama takviyesi yaptığın için meme reddi yaşadım bebeğim hiç emmiyor çğlık çığlığa ağlıyor mememde :( sürekli sağım yapıyorum 3 saatte bir, gece bile ihmal etmiyorum artık göğüs uçlarım yara oldu. Sütüm gittikçe azalıyor öyle üzülüyorum ki bebeğim daha 2 aylık olmadı. İlk sadece 30 cc süt çıkıyordu toplam yarım saatlik sağımda. İlk aydan sonra çoğalmıştı 60 cc çıkıyordu. İki sağımı biriktirip öyle veriyordum.
Son 3-4 gündür sütüm iyice azaldı toplam 40 cc anca çıkıyor. Ve ben en başından beri bğtün takviye gıdaları alıyorum günde 1 bardak promalt 1 bardak humana 2 bardak milk tea içiyorum. Bunlara ek olarak her öğün bestlak damla kullanıyorum. 2-3 litre suyumu içmeyi ihmal etmiyorum. Sürekli meyve sebze bulgur pilavı dereotu tere aklınıza ne gelirse süt tapacak şeyler yiyorum. Şerbetli tatlı yemekten öğk geldi 1 ayda 6 kilo birden aldım. Doğum kilolarımı da veremedim sürekli yemek yemekten. Üstüne alıyorum. Vallaha kafayı yiyeceğim sütüm kesilirse öyle üzülürüm ki… Memeye döndüremiyorum bir türlü, unuttu iyice beni her gün deniyorum olmuyo. Destek almak istiyorum ama bu sefer de emzirmeye döndürsem ne olacak zaten sütüm yetmiyo mecbur takviye yapıcam mamayı kaşıkla mı içiricem sürekli diyorum. Oturup sğlamak istiyorum ya öyle kötüyüm ki