elcn4139 ayyyy aynı durumdayız Allah yardımcınız olsun oğlum kolikti 4 ay onu çektim sonrasında düzelir gibi oldu bu sefer ek gıda serüveni bağırsakları yeni düzene alışıyor derken yine aynı yedikleri gaz yapıyordu. 7 ayda tamamen gaz problemi bitti bu sefer ayrılık kaygısı atak falan filan derken 15 aylığız hala aynı ara sıra gerçekten oğlum bakıyor annesi bitmiş durumda sağolsun izin veriyor uyumama oda birkaç saat uyuyor 😵 nezaman düzelir bilmiyorum çok bitkinim