ruyababy cok normal bende ayni psikolojiye girdim. Ama moral bozuklugu sütü daha da azaltir. Lohusalik gunlerinizdesiniz, beslenmenize dikkat edin. Sütünüz artacak ve bebeginiz saglikla büyüyecektir. Biz simdi 52.gündeyiz, meme+mama gayet memnunuz. Mama vermek kötü bir sey degil. Önemli olan bebegi üzmeden, ac birakmadan büyütmek :)