Duyguklyc Merhaba kızlar çok emzirmek istememe ragmen emziremedım bebegım almadı 2,5 aylıkkende kesıldı çaylar denedım ıse yaramadı şimdi emıyor ama sut olmadığı ıcın bırakıyor sizce gelırmı gerı? Bırkac kısıden gelır dıye duydum siz ne dusunuyorsunuz ?
Denizfdn Duyguklyc bence sktiginizda 1 damla bile geliyorsa gelir cnm sk sk sağım yapmanız saat başı bestlak damla bol uyku öğün atlamadan beslenmeniz gerekiyor
Duyguklyc Denizfdn sıktıgımda gelmiyor malesef uyku düzenim yok gıbı bu saatlerde uyuyorum genelde dogum yaptıktan sonra iştahım kapandı Sadece kahvaltı yapıyodum baska ögünüm yoktu ozamanda sütüm okadar vardıki şimdi bi damla yok
Mihri295 Duyguklyc aıktığımda benimde gelemezdi ama pompayla zorladım zorladım gelirdi. Gelmediği zaman bile pompalardım damarlar açılsın diye. Bebeklerde öyle çeke çeke süt girdirir göğüse. Biraz sabırlı olun ve psikoloji çok önemli kendinize sütüm var sütüm var diyin çok işe yarıyor emin olun. Bi de süt çok azsa sıkmaya gelmez anca pomğayla gelir. Her emzirme den sonra en az 20 dakika pompalayın. Mutlaka gelicek tir.
Juulidee Al bende de o kadar sezeryanlıyım bebeğim 2 aylık oldu deki kaç mm içirebildin belki 80 mm anca geldi gögüsümü tutmuyor içmediğim çaylar denemediğim pompa çeşidi kalmadı iştahım kesildi uykularım doğal olarak azaldı gazlı bi çocuk çok üzülüyorum doğusundan beri mama veriyorum bana diyorlar dinlen nasıl olucak bana diyolarki ye tek başıma evde hem çocuk hem uyku hem yeme olmuyor kardeşim olmuyor Allah yardımcımız olsun canm üzülüyorum çok ama elden de bişi gelmiyor