Kızım 9 aylık kalça cıkıklığı var dediler.. 4 gün oldu abdüksiyon cihazı kullanmaya başladık doktor 6 ay kullanacaksınız dedi 23 saat sadece 1 saat serbest kalacak. 1 ay sonrada kontrolumuz var.. Kızım çok huysuz rahat edebilmesi için elimizden geleni yapıyoruz 😞 bu cihazı kullanıpta geçen varmı acaba