Ya beneğim kafasını durmadan kaşıyor. Gündüz kaşımayı bıraktı ama gece sabaha kadar uyumuyoruz eldiven takıyorum yoksa kan içindr bırakıyor. Ama eldivenle de kaşıya kaşıya kıpkırmızı yapıyor. Ama bana kaşınıyomuş gibi gelmiyo genelde acıkınca ya da gazı olunca yani bişey isteyince veya sinirlenince yapıyomuş gibi geliyo çıldırcam gece saat 3 buçuk hala bi gram uyku yok bu nedendir ya? Bi ara çok konak çıktı ondan kaşınıyodur dedim konak da geçti çocugun bişeye alerjisi var da o mu kaşındırıyo anlamadm