3 ay 12 günlük bebeğim var sadece emziriyordum kilo alımı yavaşladı laktoz intoleransı var bebeğimin doktor önerisiyle laktozsuz mama aldık beğenmedi normal mama aldık yok yenidoğduğunda sarılık olmasın diye 1 kere mama veriyoduk sütüm azdı o zaman biberonu tutan bebek tutmuyor şimdi bir kaç gündür azaldı iyice sütüm yorgunum moralim bozuldu sürekli doymadığını düşünmekten çünkü uzun uyumuyor artık açlıktan kalkıyor siye düşünüyorum bu gece de hiç huyu değil çok uyandı ve uykuya dalamadı aç biliyorum yine de tutmuyor biberonu 😭 kaşık biberon demeyin allah aşkına ilk mama takviyesi dediğinde doktor sütüm çoktu meme reddi olmasın diye aldım beceremedik yarısı boşa dökülüyor doğru düzgün beslenemedi yavrum ya kaşık mama düşünüyorum artık o kadar çaresizim 😣