Oğlum 11 aylık corona olduk , bugun 6. Günü ateşi 3 gün sürdü bitti şimdi öksürüğü başladı ama burnu tıklaı değil serum fızyolojık sterimar sıkıyor ve çekiyorum burnunda tıkanıklık yok yarın doktora götürsemmi sizce erken mi götürmek için daha yeni başladı öksürüğü ciğerine falan ıner dıye korkuyorum