İyi geceler arkadaşlar
16 aylık kızımın kalbinde delik var bu yüzden ameliyat olucak 25 nisan da .. Cerrahi müdahale olamdan kapanacak bi delik değilmiş kilo almasını çok etkilediği için ameliyat kesinleşti .Böyle kalp deliği için çocuğu ,yeğeni ,ameliyat olan nasıl bi süreç iyileşme süreci ,bilgi almak isitpyrum bu konu da yarıdmcı olursnaız çok sevinirim
sonuçta evlat can ciğer kalp ameliyatı büyük bi operasyon o yüzden çok korkuyoruz ve üzülüyoruz anne baba oalrak elimizden hiç beşyö gelmiyor En azından nasıl bi
süreç bizi bekliyor bunu bilmek isitpyruz 😞😞