Yasolinne Seda_nur74 Bir kaç bez ve yedek kıyafet yeterli. Karton bardak koyarlar zaten muhtemelen. Evde bulundurabilirsiniz (Gerçi bize 5-6 vermişlerdi evdekileri de kullanmadık ama bulunsun tabi yine de…) Kısa bi operasyon. Bir kaç saate evde olursunuz. Tabii lokalse. Bardak çok güzel iş görüyor. Umarım doktorunuz sargı beziyle kapatanlardan değildir. Açıkta kalması daha kolay ve iyi oluyor. Doktorunuz da yönlendirmesi olacaktır banyo konusu cerraha göre değişiyor ama ben bir gün sonrası başlayarak her gün yıkadım cerrahın önerisiyle. Su hızlı iyileştirir demişti. Antibiyotikli kremini sürdüm. Bardağı üç gün kullandım. Kremi 5-6 gün. Çok çabuk iyileşti. Ağrı kesici olarak sadece Calpol kullandım onunla iki gün verdim. Oral alabildiği sürece fitil tercih etmeyin. İçerikleri aynı zaten. Şimdiden geçmiş olsun.
e1989 Seda_nur74 üzerine büyük olan alt al yanına zıbında giydirmemiştik biz 3 gün boyunca ondan atlet tarzı bişi olabilir üşümesin diye.Gerçi her cerrah farklı bir uygulama yapabiliyor biz bardakta kullanmamıştık ama daha 55 günlüktü sünnet olduğunda.şimdiden geçmiş olsun ☺️
e1989 Seda_nur74 sıkmayın canınızı olması gereken bişi sağlık açısından ve büyüyünce dua edicek size anlamadan olduğu için ☺️ İnşallah çok ağrısı,sızısı olmadan atlatır geçer gider 🤲 Bebekler,çocuklar hep sağlıklı olsunlar inşallah gelecek onlar 🤗