Elifhome emmeye devam ediyor ise endişelenmeyin
Bizde iki aylıkken korona olduk.
Kızımda oldu.
Ağrısı varmış gibi davranıyordu kucağa alırken falan.
Öncesinde de gece sık uyanmaya başlamıştı.
Doktora götürdüm.
Emmesine devam ettiği sürece problem olmaz dedi.
Eğer beslenme kesilirse sıkıntı oldu.
Korona olmasına rağmen ateşi maks.37.4 e çıkmıştı