Glsm01 Yenidogan bebekler gece kac defa emmeli uyandirip memeyi emdiremiyorum surekli uyuyor. 5 gunluk henuz.
elifiii Glsm01 soyun ve kucagıjıza alın en az 2 saatte bir emzirmelisiniz. emmiyorsa sagıp damlalıkla verin öutlaka sarılık değeri yükselmesin. hayırlı olsun saglıkla büyüsün
Seymaemre-asya34 Glsm01 çenesine alttan elinle dokun durunca ağzında meme ya da ağzının kenarına dokunup ileri sürtun elinizi ben öle yapıyordum emiyrdu hemşire tavsiye etmisti
Woman353535 Glsm01 altını açın uyanmazsa ayak topuğunu hafifçe sıkın ya da ayaklarını hafifçe kaşıyın karanlıkta yatmasın bi süre ya nasıl anlatıyım bilemedim birine uzunca öpücük atar gibi ses çıkarın ama çocuğun kulağına çok yakın değil tabii birden sert ses çıkmasın ama mazallah uzaktan yapın biraz uyanabilir öyle
Woman353535 Glsm01 sarılık varsa değerine baktırdınız mı ? Bi dışarı çıkartın hava soğuk değilse sıkı sıkı giydirip ev çok sıcaksa kat kat giydirmeyin emzirirken tensel temastan dolayı vücud sıcaklığıda bebeğe geçiyomuş ondsnda uyuyo olabilir
Denizfdn Glsm01 saat başı emzirin 2 saat diyenler çok uzun bı süre 1 saat en az 20 dk emzirmeye çalışın bu sürede daha çok sütünüz gelicektir uyanmazsa altını açın memeye gelince uyanmazsa yavaş yavaş seslenin burnunu sıkın sarılık olmasin 15 gün en az 1 saat sonra 2 saat sonra 2 aydan sonrada 3 4 sate çıkar zaten cnm
uykularharamolduuu Glsm01 saat başı, iki saate bir emzirin. Sarılık tembellik yapar uyur. Benım bebegım de olmuştu. Eklem yerlerine ıslak bezle silin, altını açım ayağının altına vurun ağlasın uyandın. Sarılık varda yükselmesin
Minikkizimmm Glsm01 Yeni doğan olduğu icin 1 saat te bir. Sakın 2 saatte bir emzirme. Benim bebeğimde 50 günlük gece uyanmiyordu. Sarılık başlamıştı. 2 saatte bir emzirmeye çalışıyordum yanlış yapmışım 7 gün öğrendim. Ve 1 saatte bir emzirmeye çalıştım. Emmediginde sütümü sağıp çay kaşığıyla verdim. Ama başını dik tut. Genzine kaçmasın. Sütünü sağ . Aklım sende kalcak lütfen bebeğini iyi besle 😔
ballitursu Glsm01 yenidoğan olduğu için en az 2 saatte bir ,ıslak mendil ile yüzünü silip ,üzerini soyup uyanmasını sağlayın ,benim bebeğimde 1 ay gece gündüz uyumuştu nerdeyse 😊ama siz uyuduğuna bakmayın uyandırıp emzirin mutlaka
Duru5214 Glsm01 gündüz gerekirse yarım saatte bir geceleri de 1 saatte bir emzirin ben de iki saatte bir emziriyordum kimi zaman 10 dk kimi zaman yarım saat emiyordu ama çeneleri henüz kuvvetli olmadığından çok süt çekemiyorlar ne yazık ki biz sarılık olmuştuk ne yaptıysak uyandıramadık uyanmıyorsa sağıp verebilirsin ama biberon kullanmanı önermem biz biberonla zorla içirdik daha sonra meme reddi yaşadık