Vrl Kızlar merhaba bebeğimin karnında ve yüzünde isilik gibi kızarıklık var doktor yediğin bişey dokunmuş olabilir diyet yapmaya gerek yok dedi ama ne yemiş olabilirim bilmiyorum bayağıdır böyle
edaninannesii Vrl anne sütünden geçen besine karşı da alerji olabilir mama dan kaynaklı da olabilir bence vücudunu gözetle her gün cogalma varmi yok mu diye bak
Vrl edaninannesii doktor kakasını sordu ama normal yani yeşil kanlı veya mukuslu yapmıyor o yüzden diyet vermedi bana doktor acaba sıcak yapıyor olabilir mi
edaninannesii Vrl sıcak o kadar da yok ki canım neyse sen yine gözet kakasını vücudunu kusuyor mu sürekli karın agrısı bile yapabiliyor bu alerji illeti huzurluk falan. Olumsuz yönlerini görürsen zaten müdahale edersin
Yenianne05 edaninannesii benim bebegim mukuslu yapıyor kakasını normalde de hep kusuyor bende ya reflü yada çok yedi diye düşünüyorum ve bugün yanakları kız armaya başladı ishal oldu acaba bilginiz var mın
edaninannesii Yenianne05 oda olabilir canım ama mutlaka bir doktora götür eğer yanakları döküntü yapmaya başlamadan araştır doktorlar daha iyi bilir bizim gitmediğimiz doktor kalmamıştı çoğalmıştı böylelikle. Alerji olabilir buna dikkat et