Yareenn1 Benimde oğlum 27 aylık açıkçası bende düşünüyorum ama kışın tam ortasındayız diye cesarette edemiyorum.Sonuçta alıştırma süreçlerinde gece gündüz kazalar olabiliyor ıslaklık sürekli üst değiştirme hastalanmasından endişe ediyorum.O yüzden kendiminde onunda hazırlığı için bahara erteledim.Ama tavsiye verecek anneleri burda bende bekleyim.Hatta bunun için kitap tavsiyeleride olabilir tuvalet alışkanlığından bahseden kitaplar varsa eğer.