yusufarasmom 4 ay aşısı yaptık sağ bacakta kızarma oldu hemşire söylemişti ama iki gündür çığlık çığlığa ağlıyor ne zaman geçecek sizde durumlar nasıldı bizde durumlar iyi değil 😔😔
Srnd yusufarasmom evet bizmde öyle oldu korkulcak bişey yok aşı huzursuzluğudur o. Annem hemşire ona sordum bende hatta ben iğne yeri hem onun ilerisi kızarmıştı normalmış bir kaç güne geçer
yusufarasmom baloglusss her bebekte farklı oluyor belki sizde sıkıntı çıkmaz ben iki gündür çekiyorum inşallah yarından sonra düzelir 😞
yusufarasmom baloglusss verem aşısı zor derler bunun kadar tepki vermedi öncekiler de aynı şekilde hemşiremiz değişti eli ağır geldi galiba
Denizfdn yusufarasmom bizde hiç böle bişey olmadı 10 gün önce kızım huzursuz olmadı aglamadi bile normal hayatımiza devam ettik duş falan aldınizmi pamuk ve kolanyayla silin enfeksiyon olmasın Calpol verin
yusufarasmom Denizfdn sağ olun bende aynı şekilde yaptım bacağı ağrıyor diye duş aldırmadım yarın inşallah aldırırım