Alka canım biz 1 haftadan sonra 2 saatte bir 60cc veriyorduk, hiç canını sıkma, ben 32 yaşındayım, anne sütüne ek olarak Aptamil ve seg mama kullanmış ailem bana, seg mama dedikleri sanırım artık yok ya da Türkiyede yok. Bağışıklık sistemim çok iyi, bilişsel becerilerim de çok iyi, üniversitede fakülte 2. Bölüm 1 olarak mezun oldum mesela. Derler ya, mama tüketen çocuk anne sütü alana göre IQda düşük olur, ben hiç zannetmiyorum 😊