Annisler emzirirken devit 3 kullandınız mı bı zararı var mı . ? Bende bekarken kemik erimesi vardı. Hamileyken hiç devit 3 süt ürünleri vs kullanamadim midem hiç almadı mideme inmeleri ile kusmam bir oluyordu. Şimdi bel ve sırt ağrısından bebeğimi kucağıma almayı bırakın emzirene kdr Cnm çıkıyor sabit bı pozisyonda duramıyorum . Devit 3 kullanayım dedim ama kararsız kaldım bı zararı yoktur dmi ?