denz_almira12 siznen doğrusunu bilirsiniz anne olarak ❤️ ama bebeğim 4 aylık, yenidoğduğunda sürekli aranması çok normal, mideleri minnacık o yüzden az içip hemen eritip tekrar istiyorlar, bir de sadece acuktığı için değil anne kokusunu, anne sıcaklığını istiyorlar, e o da memeyi tutmayla bulunur biliyorlar, o arandıkça süt teklif edin, tutuyorsa ne güzel, uyusa da çıkarmıyorsa siz çıkarmayın, hem o emdikçe sütüniz daha da artar, emmedikçe o arada maam verirseniz beyin de süte ihtiyaç yok diye düşünüyor emmeyince daha da az üretiyor, hem bakın mama da yaramamış, sık sık emzirin, 1 ayı dolduğu da doktor kontrolünde eğer kilosu az derse o zaman zaten tavsiye eder❤️