Bebeğimin ateşi birden 38e çıktı ve dolven verdim birde kullandığı antibiyotik saati gelmişti onu verdim birden o kadar kustu ki balgamsız sulu kustu çok korktum burnundan falan geldi baya hastaneye gittik ateşi normal çıktı herşey ama yine de endişeliyim ilaçlardan mı midesi bulandı ne oldu acaba birden çok korktum gerçekten