343434 Anneler 4 bucuk aylık kızım var gece kaldırıp doyuruyorum emmiyo mamayla beslenıyo acaba kendisinin kalkması lazım yoksa ben kaldırıp doyurmammı gerekiyor sabaha kadar uyursa aç diye de tereddüt ediyorum sizler nasıl ypıyorsunuz
343434 papatyaannee bende 12 veya 1 gibi doyurum sabaha kadar kalkmaz bazende kendi uyanır kalkmadı zamanlar da korkuyorum aç kaldı diye
Mrvtdndr papatyaannee nasıl başardınız dört aylık bebeğim tamam sabah uyanmasını yüz kez kalkıyoruz gece bide ağlayarak uyanıyoruz bazen ağlayarak uyuyoruz
papatyaannee 343434 aynı 12 gibi emer mama içer uyur sabah 9 gibi kalkar uyuyor tüm gece çok endişeleniyordum doktora sordum sakın kaldırma dedi birde youtubede osman gönülal var onu dinledim 3 aydan sonra bebek kaldırılmamalıdır diye anlatıyordu
papatyaannee Mrvtdndr açıkçası özel bir şey yapmadım 3 aydan sonra ben kaldırmadım hiç onunda hazır yanıymış 😂 12-1 gibi yatar sabah 9 gibi kalkar
minikyavrumm 343434 bende hiç kaldırmazdım uyurdu hep ama 4,5 aydan sonra 2 saatte bi uyanıyoruz emip hemen uyuyo şuan 6,5 ayligiz
Deletedmom5284 3 aydan sonra kaldırmanızs gerek yok hem fazla kilo alır hem gece beslenmek sağlıksız hemde uyku kalitesi düşer 🙏🏻❤️