Alyam1006 Kızlar külot bezler daha uygun oluyor kızım 7,5 aylık altını çıkarırken çıldırıyor anlamadım kimi de külot bez rahat yazmış aradaki fark nedir
Pitirciklannesi Alyam1006 yanları cırt cırt derdi yok külot gibi işte giydir bitti ben kullandım sevdim
susunbebekuyuyo Alyam1006 külot gibi giydirmesi daha kolay geliyor bana 27 ve 4 aylık kızlarıma kullanıyorum cırtlı rahat durmadıkları için zor oluyor giydirmesi
susunbebekuyuyo Alyam1006 yani ben kızım 2 aylıktan beri kullanıyorum büyük kızıma 1 yaşında başlamıştım baktım miniğimde de rahat ettim onu kullanmaya devam ediyorum el alışkanlığı oldu cırtlıdan daha pratik geliyor bana şuan
Deletedmom_34 susunbebekuyuyo ben bir defa denedim çıkarıken bacağına bulaştırdım, siz nasıl çıkarıyorsunuz yapamadım ben
ZMK Alyam1006 cırtlı bana bebek rahatsız oluyomuş gibi geliyor yanlardan kayıyor külot hem çok rahat hem daha kullanışlı belini sarıyor
susunbebekuyuyo Deletedmom_34 yanlardan yırtıp altını temizleyip öyle sarıyorum bezi bulaşmıyor bacaklarına vs
yuhumgeliy Deletedmom_34 kız Allah seni ne yapmasın kakalı bezi bacaklarından mı çıkarmya çalıştın 😂😂 kenarlarını yırtıp öyle çıkarıcaksınnn😂😂
Deletedmom_34 susunbebekuyuyo hamileliğimden bu yana beynim durmuş gibi, düşünemiyorum, çözüm üretemiyorum😂
Deletedmom_34 yuhumgeliy yaptım valla, eşim almış ben de deniyim dedim, ya valla beynim durmuş gibi her şeyi unutuyorum, bir şey düşünemiyorum 😂
Zlm Alyam1006 yurumuyosa çok zor kullanması ben denedim bı kere eziyet gibiydi 😄 yürüyen bebek için ise büyük rahatlık bence