Selcukefe-1 Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var ve başım ağrıyordu bende dexday içtim ama farketmedim bile sonra aklıma geldi baktım emzirme de kullanılmaması gerekirmiş neyapmalıyım sizce yan etkisi olur mu