Rouge-1 Kayınvalidem felan bebek uyurken beşiğin üstünü kapa bişe nöbet diyor bebeğin kafasının olduğu tarafa gündüz ışıktan rahatsız olmasın diye dedi aceba örtmeli miyim ?
Biricigimmm Rouge-1 benim örtüyorum ince battaniyeyle beşigin üstüne tabi bir taraf acık kalıyor . . üstü hep acık yatıyor zaten evım yerden ısıtmalı ama soguk yinede hem karanlıkta oluyor
Biricigimmm Rouge-1 evet gecede gündüzde örtüyorm karanlıkta daha cok uyuyor ama ısıktada uyumaya alıskın kızım
Gul-42 Rouge-1 tbıkide gunduz örtulmez gece gunduz ayrımı yapacak kv lafına bakma sen bn hıc ortmedım kalında gıydırmedım agzı burnu kapanır falan
Aslmra80 Rouge-1 hiç örtmedim zaten kusan bir bebekti reflusu vardı ben gerekli olduğunu düşünmüyorum
Srnd Rouge-1 hayır örtülmemeli bebek gündüz uyuduğunu bilmeli gece ve gündüz ayrımını oluşturmanız gerek sonra burda post açarsınız gece uyumuyor diye
minikyavrumm Rouge-1 gece gündüz hiç bir zaman örtmedim hatta kafasını ort dediler yine örtmedim Allah korusun o An ağzına gelir bisey olur nefes alamaz diye yapmadım
baloglusss Rouge-1 ben ışıkta uyumaya alışsın diye örtmüyorsun annem uyurken tülbent örtmüş daha uzun uyumuştu o gün artık hep uyurken bir şey örtüyorum 🤦🏻♀️