ElifEcrinnn golden goat 2 valla. Ama 1 numaralar içinde bebelac düz olanı 😂 bizimki o ara sadece nutriconfor yedi sonra bulamadık mamayı gold denedik alakası yok tadıyla düzünü denedik aynıydı onu verdik. En iğrenci de aptamil conformil. Bildiğin sıvı sabun gibi tadı. Verdim önce çok ağladı verme dedi resmen bir baktım tadına zehir. Sma optipronun tadı da kötü değil tadı yok pek. Sma comfort balgam gibi o da çok kötü. Hipp organik combiotic de kağıt tadında. Hipp organik de karton gibi. Golden goat bildiğn süt tadında biraz şekerli . Bebelac da güzel geldi olması gerektiği gibi biraz daha yoğun kıvamlı diğer mamalara göre