Defnemoms1 Hangi dönem oturacağına bebeğin hazır olması ve doktorun yönlendirmesi çok önemli.Bizim doktorumuz 6.aydan önce tam oturur pozisyona geçirtmedi.Omurga sağlığı açısından.Bebeğim de çok istekli değildi zaten. 6.aydan itibaren destekli tam oturtmaya başladım. Şuan 9 aylığız rahatlıkla desteksiz oturuyor,hatta yatar pozisyondan kalkıp oturma pozisyonuna geçiyor.
Ama uzunca bir süre sizin gibiydi,öne yana eğilince denge kaybedip yıkılıyordu.Ama bunlar çok normal.Doktorlar da normal gelişimde erken ya da geç olduğunu düşünmüyorlar bu ay aralığını.İçiniz rahat olsun,bebeğiniz kendini hazır hissettiğinde bir anda rahat oturma pozisyonuna geçecektir☺️☺️