Hala blenderdan yiyiorsa bu buyuk sorun. Demekki yeme bozuklugu var. Bademciklerini aldirin derim. Ki bence kelime hazinesi de cok az benimde oglum var 2,5 yasinda oyuzden bana az geldi. Doktorlar ameliyat olmasini soyluyolarsa bence daha fazla beklemeyin. Allah sifa versin