DenizinAnnesiiiii Anneler merhaba nisan 20 kızımn dogum günü için kıyafet begendim bi internet sitesinden ama hangisini alacağımı sasırdım sizce uzun kollu elbiseyi alayım kısa kollu mu birazdan atıcam linkini yardımcı olursanız cok sevinirim cannım annelerimmm ❤️
Tuba DenizinAnnesiiiii bende ikiside güzel ama nisan ayı belli olmuyo bi sıcak oluyor bi soğuk oluyor🥲 uzun kollu bence
Berenikom Siyah çok güzel ama ben sizin yerinizde olsam ınstagram’dan alışveriş yapmazdım. Dolandırıcı cok
DenizinAnnesiiiii Berenikom yok tanınmıs site atkadslarım aldı bazı ürünler ama haklısınız bazı siteler oyle