Herkese merhabalar bir türlü gece beslenmesini kesemedim gece 2 de mutlaka kalkıyor hatta akşam 10 da içtiği devam sütüne hero babylerin tahıllı mamalarından katıyorum sabaha kadar tok tutsun diye ilk başta gayet iyidi kesmiştim diş dönemi geri gelince yine düzen bozuldu bende gece 2.ncye süt içtiği için sabah süt vermeyi kesmeyi düşünüyorum direk kahvaltıyla başlatayım diyorum sizde durumlar nasıl