Edaberk Merhaba kızlar cikarma dönemindeyiz ve zor geciyor sizlern nasıl geçti ve neler yaptiniz fikir verir misiniz??
ElaZeyAras Edaberk sanırım bizde öyleyiz iki gündür ne ek gıda tüketiyor ne mama iki ölçek ten başka içmiyor çok üzülüyorum.
Ozlemparlak Edaberk canim tetagil kullan benimkide biberon ağzına almıyordu tetagil veriyodum 10 dakika sonra yiyordu
Mavisanasi Edaberk bizde çok şükür bi sıkıntı olmadi huzursuzluk ve gece uyku gerilemesi yasadik ve dün üst dişlerinden birinin patladığını gördüm iki tanede altta dişleri var inşallah ateşsiz huzursuz olmadan atlatırız
Mertin-annesi Ozlemparlak ayyy bunu öğrenmem çok iyi oldu çok teşekkür ederim 2 gündür zindan oldu hayat 😩
Ozlemparlak ElaZeyAras diş için eczaneye sorarsanız bilgi verirler merak etmeyin içeriği temiz herhangi bi zararı olmaz güvenle kullanabilirsiniz