Hayalizlerim nneslihan çocuk yaslandığında falan devrilme gibi bir durum olmuyor dimi onu merak ediyorum da
mermik Hayalizlerim ben unigo almıştım. Cok guzel sağlam devrilme vs yok ama benim kixim içinde ben olmadan durmadı. Tek artısı oyuncaklar içinde dersi toplu durdu
Deletedmom5284 Hayalizlerim doğduğundan beri kullanıyorum 18 ay oldu o kadar mükemmel bişeykş Allahımmm o olmasa napardım bilmiyorum, pilsan aldım ben
Hayalizlerim Deletedmom5284 pilsanın hangi modeli canım biliyormusun birde kaç adet çit var içerisinde nasıl almalıym 6lı 8li falan var
Deletedmom5284 Hayalizlerim https://ty.gl/8dd3bre3u8 Bu canım benimki çok sağlam 6lı, nasıl durduğunu çekmiştim atayım şimdi
Hayalizlerim nneslihan teşekkür ederim canım maalesef herşeyin fiyatı yükselmiş o yüzden burdan sordum bende ihtiyacı olmayıp satmak isteyen varsa o şekilde alayım diye
Hayalizlerim Deletedmom5284 çok teşekkür ederim canım bu modelin fiyatı bayA yüksekmiş bu biraz küçük gibi sanki diğer modele göre
Deletedmom5284 Böyle duruyor şuan çok pahalanmış ama 500₺ falandı, ikinci el sitelerine bakın bence 300 400e bulursunuz diye düşünüyorum ❤️
3yasakadarsifirekran Reinards merhabalar oyun çiti ile ilgili soru sormak istiyorum sizin oyun çitnin yüksekliği ne kadardı acaba benim oğlum 5 aylık boyu 71.cm şu an baktığım modeller hep 50 cm kısa mı kalır acaba tehlike oluşturur mu birde yürümeye destek olsun diye istiyorum bilgi verebilir misiniz