Yigitiannesi_48 Merhaba anneler 52 günlük bebeğim uyanık olduğu zamanlarda işaret parmağıni yada yumruk yapıp yumruğunu emiyor şapur şupur ses cikartiyo çok tatlı oluyor ama bi yandan endişeleniyorum neden böyle yapıyor acaba aynı durumu yaşayan varmı??
sebahat2525 Yigitiannesi_48 saglıklı bişe emme refreksi bunu anne karnından getırdıgı bı alışkanlık yenı degıl altınayından berı o parmagın tadını bılıyo bebiş 😍
Mavis34 Yigitiannesi_48 benimkide aynı babası diyor oğlum benimde canim.cekiyor ne tatlı tatlı sapurdatiyorsun 😀😀😀 normal elleri keşfediyorlar ve her şeyi ağza götürme dönemleri
gamzely Aaa aynı bizim bebe de öyle 😀 beklim bakalım tecrübeli anneleri.. Ben korkuyorum parmak emme olarak kalır diye
Ssssraa Bir yenidoğan normallikleri ve taze anne endişesi😍 ya hahah çok normal acıkmıştır. Emme refleksini geliştiriyordur, öğreniyordur. Ne bileyim canı sıkılmıştır. Hepsi yapıyor bunu🐥
Yigitiannesi_48 Ssssraa Hmm aynen yeni anne endişesi galiba ac mi diyorum karnida güzel doyuyo çoğu bebekte oluyor galiba😀
gamzely Yigitiannesi_48 yaa değil mi 😍 şimdi tatl de büyünce tatl durmuyor 🤣 yoksa. Açlıktan olmadığını biliyorum
mervedb Bence bebeklerin hemen hemen hepsi yapar bunu tanımaya anlamaya çalışıyorlar benimkide 80 günlük o da aynı aç olduğundan değil tamamen hoşlarına gitmesinden elini emmeye başladığında çok alışkanlık haline getirmesin diye çıkarıp emzik veriyorum ağzına
Yigitiannesi_48 mervedb emziği Çok nadir alıyor oda belli süre emip bırakıyo bende korkuyorum alışkanlık haline gelir diye parmağını emdiği iştahla emziği emse keske😊
_Evlatcennetkokusu_ 3 aylık kontrolünde sordu doktor elini yumruk yapıp emiyor mu diye bende evet dedim bırak yapsın kısıtlama dedi parmağını emmedigi müddetçe sorun yok dedi ama genelde meme istedigi zaman yapiyor