6 aylik bebeğim atsei öksürüğü war öksürüğü çok kötü sesler geliyor içinden doktor öksürük sürülü werdi werirken ben olsam çocuğuma kullanmam dedi neden dedim öyle dedi ateş için calpol werdi öksürük için prospan werdi 2 hastneye götürdük bi doktor dedi hazır yicekten buzdolabını ac içine yaklaşır bekle öyle 10 dakka dedi dışarda zibinla gezdir dedi serin esiyor tek zıbın olurmu dedim bisey olmaz dedi tam neden kaynaklaniyo demediler hawa werdiler anlamadm ne yapsam bitkisel bisey