Merve_4141 Hanımlar merhaba bugün 6 aylık aşımızı olduk ama ebe 9 ay bittiğinde gel dedi 1 yaşında biliyordum ben acaba 9 aya mi çekildi bilen var mi
Ay26 Merve_4141 kızamık aşısı bende 12 ay diye biliyordum ama bize de 9 ay da yapıldı 12ayda birdaha yapılacakmış. Çünkü Türkiye de kızamık vakaları görülmüş sağlık bakanlığı da öne çekmiş. Ama her ilde değil diye kalmış aklımda
selambensid Merve_4141 bizde yaptırdık kuzum sağlık bakanlığı vakalar artınca öne çekme ve ikin dozu ekleme gereği duymuş
Deniz1407 Biz de yeni 6 aylık aşımızı olduk 9 aylıkken çağırdılar ama boy kilo kontrolü için aşı 1 yaşına kadar yok diye söyledi hemşiremiz acaba il il değişiyor mu yoksa bizim hemşire mi bilmiyor bende şüphe ettim